Робота з класом

2021-2022
навчальний рік












2020-2021 
навчальний рік
Свято Останнього дзвоника











Участь у Єдиному національному уроці "Будь помітним на дорозі"




  Участь у флешмобі 
«Великдень у нашій родині»
  до свята Світлого Христового Воскресіння 


Виховна онлайн-година до Дня ЦЗ
"Про вогонь нам треба знати - 
з ним не можна жартувати"


Виховна онлайн-година до річниці 
Чорнобильської катастрофи
"Дзвони Чорнобиля"


Вітаємо з Новим 2021 роком!!!


Класні батьківські онлайн-збори 


Обираємо старосту класу



Виховна година "Бердянськ - перлина Приазов'я" 



Проводимо урок на свіжому повітрі




2019-2020 
навчальний рік




Особливості адаптаційного періоду учнів 
п’ятого класу 
 до навчання у середній шкільній ланці

      У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу.     
      Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки.
      Але 5-й клас – це період адаптації до середньої ланки школи.
     Адаптація - процес пристосування до нових умов чи вимог середовища, результатом якої має бути пристосування, що є показником життєвої компетентності індивіда.
     У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники».
     Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя».
     Незважаючи на таку гадану дорослість, п'ятикласник потребує ненав'язливого контролю, підтримки та допомоги, оскільки не завжди може сам зорієнтуватися в нових вимогах шкільного життя.
Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру.
     Більшість дітей переживає перехід у основну школу як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя». Адаптація у 5-му класі багато в чому схожа з адаптацією у 1-му класі.
     Що викликає стрес у п’ятикласників? Різкі зміни умов навчання, різноманітні та більш ускладнені вимоги, які ставлять до дітей середньої навчальної ланки, навіть зміна «статусу» у початковій школі на «наймолодшого» у середній – все це є досить серйозним випробуванням. У цей період діти можуть стати невпізнанними: тривога, боязкість чи, навпаки, розв’язність, надмірна метушливість, збудження охоплюють їх. У зв’язку з цим у них може знизитись працездатність, вони можуть стати забудькуватими, неорганізованими.
П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.
                             Ознаки успішної адаптації:
Ø   задоволеність дитини процесом навчання;
Ø  дитина легко справляється з програмою;
Ø  ступінь самостійності дитини при виконанні нею навчальних завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому;
Ø  задоволеність міжособистісними стосунками з однокласниками і вчителем.
                                        Ознаки дезадаптації:
Ø  змучений, стомлений зовнішній вигляд дитини.
Ø  небажання дитини ділитися своїми враженнями про проведений день.
Ø  прагнення відвернути дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми.
Ø  небажання виконувати домашні завдання.
Ø  негативні характеристики на адресу школи, вчителів, однокласників.
Ø  скарги на ті чи інші події, пов'язані зі школою.
Ø  неспокійний сон.
Ø  труднощі ранкового пробудження, млявість.
Ø  постійні скарги на погане самопочуття.
             СЛОВА, ЯКІ ПІДТРИМУЮТЬ І ЯКІ РУЙНУЮТЬ  ВІРУ ДИТИНИ В СЕБЕ:
     Слова підтримки: Знаючи тебе, я упевнений, що ви все зробили добре. Ти робиш це дуже добре. У тебе є деякі міркування з цього приводу? Чи готовий ти почати? Це серйозний виклик. Але я впевнений, що ти готовий до нього.
     Слова розчарування:  Знаючи тебе і твої здібності, я думаю, ти зміг би зробити це набагато краще. Ця ідея ніколи не зможе бути реалізована. Це для тебе занадто важко, тому я сам це зроблю.
     Підтримувати можна за допомогою: окремих слів (гарно, чудово); висловлювань («Я пишаюся тобою», «Спасибі», «Все йде добре» і т.д.); дотиків (доторкнутися до руки, обійняти його і т.д.); спільних дій (сидіти, стояти поруч і т.д.); вираз обличчя (посмішка, кивок, сміх).

Виготовлення тематичної гірлянди 
до Дня Соборності України





Створення малюнків до класної години






Участь у природознавчій грі "КОЛОСОК" 



Свято  "МИКОЛАЙ МАНДРУЄ СВІТОМ"



Участь у Новорічній програмі "Мишина метушня"




Участь у заході "Безпечний Інтернет"






Немає коментарів:

Дописати коментар